ד"ר שי לוינגר, פסיכולוג קליני

ד"ר שי לוינגרד"ר שי לוינגר הינו פסיכולוג קליני ומרכז הכשרתו הוא בטיפול במבוגרים. ד"ר לוינגר מאמין כי סמפטומים שונים של עצבות או דיכאון, חרדה או פחדים משתקים קשורים בחוויות אשר התהוו לאורך חיינו ואשר משפיעים עלינו כיום.קטגוריות טיפול:

  • פסיכולוג קליני

תחומי טיפול ראשיים:

  • תרפיה
  • דכאון
  • חרדה

תת תחומי טיפול:

טיפול פסיכולוגי אינדיבידואלי בבני 18 ומעלה, סביב מצוקות אקוטיות או מתמשכות, לרבות תחושת פגיעות, תחושת חוסר מיצוי או תקיעות ותחושות כואבות אחרות; מצבים אלו עלולים להיות מלווים בדיכאון כרוני או זמני ובתחושות חרדה. טיפול עקב מצבים משבריים ומטלטלים.

תארים:

  • ד"ר לפסיכולוגיה

אני מאמין ומידע נוסף

אני פסיכולוג קליני, מטפל במבוגרים בתל-אביב ובפתח-תקווה. סיימתי את התמחותי בפסיכולוגיה קלינית, כאשר מרכז הכשרתי הוא בטיפול במבוגרים. הטיפולים אותם אני מקיים בקליניקה מיועדים למי שחש תקיעות בחייו ומעוניין לעבור תהליך משמעותי של שינוי.

אני מאמין כי סימפטומים שונים של עצבות או דיכאון, חרדה או פחדים משתקים קשורים בחוויות אשר התהוו לאורך חיינו ואשר משפיעים עלינו כיום. הטיפול הפסיכולוגי הוא מרחב ייחודי שבו ישנה אפשרות להתבונן ולגעת באותם דברים ומתוך זה לגדול. לשם יצירת שינויים אלו יש חשיבות למפגש בינאישי שיאפשר תהליך שכזה. מפגש שכזה מצריך אווירה אמפאתית ותומכת עם מחויבות של המטפל לצרכי המטופל.

המסגרת הטיפולית: אני מטפל בשתי קליניקות, בתל-אביב ובפתח-תקווה. בדרך כלל המפגשים הטיפולים מתקיימים בתדירות של אחת לשבוע, כאשר מפגש טיפולי אורך 50 דקות. ישנם מקרים ספציפיים אשר בהם ישנה אפשרות לטיפול בתדירויות גבוהות יותר או נמוכות יותר. אתה מוזמן ליצור עימי קשר בטלפון או במייל כדי לבדוק אם טיפול פסיכולוגי יכול להיות מתאים עבורך.

בנוסף לעבודתי הטיפולית, אני מקיים מפגשי הדרכה בקליניקה למטפלים מתחומים שונים (פסיכולוגים, פסיכיאטרים ובוגרי תוכניות המכשירות פסיכותרפיסטים). כמו כן, אני מרצה באוניברסיטת חיפה, במכללת מבח"ר ובמכללת סמינר הקיבוצים. הקורסים אותם אני מלמד עוסקים בתיאוריות וטכניקות טיפוליות.

שפת הטיפול:

עברית, אנגלית

פרטי יצירת קשר:

ד"ר שי לוינגר

כתובת:

יהודה המכבי 95, תל-אביב

תרזה קוגלמן 3, פתח-תקווה

סיוום חאייק
סיוום חאייק

עובדת סוציאלית קלינית, טיפול רגשי במתבגרים ומבוגרים. הורים ומתבגרים, הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים. יסיון רב בתחום בריאות הנפש ושיקום, ליווי משפחות ויחידים. קליניקה במרכז תל אביב ובצפון הישן תל אביב, מקבלת גם בזום