הכשרת מאמנים אישיים

הרבה מאוד אנשים כיום מגיעים למימושם העצמי בעזרת אימון אישי. הכשרת מאמנים אישייםאימון אישי יעזור לנו ויעניק לנו את האפשרות להגשים יעדים אישיים שקבענו לנו. באמצעות האימון נפתח לנו צוהר חדש להתבוננות מעמיקה פנימה ולבדיקה מחודשת לגבי מי שאנחנו ומה באמת אנו רוצים ולמה שואפים.

אימון אישי הוא כלי שיעזור לנו לעצב את ההווה וגם את העתיד בדרך יצירתית, תוך כדי שינוי בדפוסי חשיבה ושאר הרגלים אשר לעיתים מקבעים אותנו. מי שנושא זה נוגע לליבו ומעוניין לשמש בעתיד כמאמן אישי או ארגוני, נדרש לעבור קורס הכשרת מאמנים אישיים.

מהו קורס הכשרת מאמנים אישיים?

בקורס להכשרת מאמנים אישיים לומדים גישות שונות – קוגניטיביות, התנהגותיות והומניסטיות. הקורס מעניק כלים באמצעותם הבוגרים יפתחו תהליכי אימון הכוללים כלים מעולמות תוכן שונים. קורס הכשרת מאמנים אישיים יתעמק במיומנויות אימון, אימון המעניק כלים לפתרון בעיות ואימון למימוש הפוטנציאל האישי, אינטראקציה בין מאמן למאומן ופיתוח המיומנויות הבינאישיות.

אחת המטרות העיקריות של הכשרת מאמנים אישיים היא שהמאמן ידע להגדיר מהו החזון, מהן המטרות העיקריות והשיטות להגשים אותן. המתאמן בסופו של דבר, ביחד עם תמיכתו ועזרתו של המאמן, ידע איך להגיע למימוש עצמי ומקסום היכולות האישיות.

תכני קורס הכשרת מאמנים אישיים

במשך לימודי הקורס ילמד המאמן לעתיד היכרות עם עולם המקצוע של מאמן אישי, טראנספורמות חברתיות, הכרת המודל האימוני על שלביו השונים, כלים לאימון כגון היכולת לזהות אצל המתאמן את הערכים שלו, יצירת תוכנית פעולה, כתיבת חזון וליווי המתאמן, הלקוח לומד כיצד ליצור חזון אישי ומטרות להגשים אותם, החזון יהווה את תבנית ההצלחה של הלקוח אליה מגיעים בשלבים.

יילמדו גם המיומנויות הנדרשות לאימון כמו יכולת אבחונית, העצמה אישית, היכולת לעודד את המתאמן, מיומנויות בינאישיות, יחסים בין המתאמן למאמן, פסיכולוגיה של האמון ועוד. מאמנים אישיים ילמדו לנתח הצלחות של אחרים וכיצד על המתאמן ליישם את העקרונות להצלחה.

המאמן יבנה תוכנית פעולה אישית לכל מתאמן ומתאמן, ועל פי התוכנית, ילמד המתאמן כיצד ליישם את החלום ולהגשים אותו תוך כדי השגרה שלו. המאמן ילמד את המתאמן על התמודדות עם מנגנוני ההגנה שאנו בונים סביבנו והחסמים שיש לנו. המתאמן יידרש להתמודד עם אותם חסמים ולתעל אותם לטובת הטיפול. המאמן ילמד על פסיכולוגיה חיובית ומנהיגות אישית, על אחריות, קריאטיביות, היכולת להעיז וכיצד לשנות את גישות המתאמן.

סוגי מאמנים אישיים

לפני שתבחרו במקום בו תרצו ללמוד, תהיו אמורים לבחור את התחום המעניין אתכם ביותר להתמחות בו. למשל אימון אישי לזוגיות –  תחום שמעסיק גברים ונשים, בקורס ילמדו תקשורת יותר טובה, הקשבה ויכולת ליצור אינטימיות, לזהות מהם הגורמים אשר מעכבים את האהבה ואת הכלים למצוא זוגיות מתאימה.

אימון אישי לילדים – ייתן לילדים או המתבגרים את הכלים להתמודדות טובה יותר עם לחצים, עמידה באתגרים שעומדים מולם, העלאת האמון בעצמם, בביטחון העצמי שלהם והאמונה ביכולות שלהם. עוד סוגים  של מאמנים אישיים- מאמן אישי תעסוקתי, מאמנים עסקיים, מאמנים לחיים ועוד. מאמן לחיים יתמקד במישור המשפחתי והאישי. מאמן עסקי יעזור לכם לענות על הציפיות שלכם מהעסק, להציב יעדים עסקיים וכלכליים ולהגיע אליהם בדרך המתאימה לכם. תלמדו גם שאין דבר העומד בפני הרצון.

יש לציין שכיום ישנו ביקוש גבוהה מאוד למאמנים אישיים, ישנם שלל קורסים במסגרות שונות להכשרת מאמנים אישיים והרבה מאוד אנשים הנזקקים לאימון.

סיוום חאייק
סיוום חאייק

עובדת סוציאלית קלינית, טיפול רגשי במתבגרים ומבוגרים. הורים ומתבגרים, הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים. יסיון רב בתחום בריאות הנפש ושיקום, ליווי משפחות ויחידים. קליניקה במרכז תל אביב ובצפון הישן תל אביב, מקבלת גם בזום