אודות

באתר "מענה" תוכלו למצוא דרך מהירה לפנות למומחים. מרכז מענה הוא מרכז אשר מציע סיוע ועזרה בכל הקשור להתמודדות עם בעיות חברתיות, משברים למינהן, קשיים נפשיים, בעיות נפשיות ועוד. אין סיבה להישאר לבד, אפשר היום גם אחרת בעזרת המרכז שלנו. מרכז מענה הוא מרכז שמציע עבורכם את הסיוע והעזרה בבעיות נפשיות רבות על ידי מומחים רבים בתחום, מומחים בעלי ניסיון רב בתחומים אלה.

באמצעות השארת פרטים ובחירת תחום הטיפול ואזור מגוריכם תוכלו לקבל מענה מהיר מאחד מאני הטיפול שלנו.

בנוסף, באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא מאמרים רבים אשר מתעסקים בנושאים של בריאות הנפש, טיפולים פסיכולוגיים, טיפולים פסיכיאטריים, מחלות נפש שונות, ועוד מאמרים המציגים דרכי התמודדות, וטיפולים נפוצים בתחום. אצלנו תוכלו לקבל מענה מקיף ומלא תחת קורת גג אחת מבלי להתפשר על מקצועיות, יסודיות, איכות ואנושיות.

 

באילו מקרים נוכל לפנות למרכז מענה ?

אתר האינטרנט שלנו והמרכז שלנו באופן כללי, מציעים אפשרויות טיפול במצבים נפשיים ובהתמודדויות רבות. אז בין אם אתם מעוניינים בסיוע זוגי, פנייה לפסיכולוג או מטפל אחר, תוכלו לפנות באמצעות הטופס,

באתר האינטרנט של מרכז מענה, תוכלו להשאיר את פרטי ההתקשרות שלכם, ובתום זמן קצר תקבלו פנייה מאחד מהמומחים שלנו בתחום בריאות הנפש, כך שיחד איתכם, נוכל להבין את המצב, ולהתאים את צורת הטיפול הנכונה ביותר עבורכם!