מה כולל ביטוח שיניים ואיך הוא יכול לסייע ברגע האמת?

בוודאי יצא לכם לא פעם לקבל טלפון מסוכני ביטוח שונים שמציעים לכם מגוון ביטוחים – החל מביטוח חיים דרך ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח בריאות וכמובן ביטוח שיניים. אם בעבר ביטוח שיניים היה ביטוח שהוצע אך ורק לחברות, קולקטיבים וארגונים, הרי שהיום יותר ויותר חברות מציעות ביטוח שיניים לאנשים פרטיים שמעוניינים להגן על השיניים שלהם, ולקבל כיסויים עבור טיפולים ובדיקות יקרים. היום יצאנו לבדוק מה כולל ביטוח שיניים ואיך הוא יכול לעזור גם לכם ברגע האמת, אז בואו נתחיל ונראה איך כל העניין הזה עובד בפועל.

ביטוח שיניים – כל פוליסה היא אחרת

אז קשה לשים את האצבע ולהגיד באופן ספציפי מה כולל ביטוח שיניים, משום שכל חברה מציעה ביטוח שיניים קצת אחר, פוליסות שונות והחזרים עבור טיפולים שונים. באופן כללי, מומלץ לבדוק שביטוח שיניים מכסה טיפולים נפוצים כמו שיננית, סתימות, טיפולי שורש וכו', וכמובן גם מורחב לטיפולים קצת פחות נפוצים אבל קיימים, כמו השתלות, הקצעת שורשים, כתרים, שיניים תותבות, הלבנה וכו'.

ככל שפוליסת ביטוח שיניים היא נרחבת יותר, כך המחיר שלה יעלה בהתאם, אולם ברגע האמת תוכלו לנצל אותה לטובתכם וליהנות ממגוון כיסויים שיעזרו לכם להתמודד עם ההוצאות הגדולות.

להתאים לעצמכם ביטוח שיניים רלוונטי

כדי לבחור לעצמכם ביטוח שיניים, הדבר שהכי חשוב לעשות הוא להבין מה הצורך שלכם. אנשים רבים מסתובבים עם שיניים חזקות ובריאות וצריכים לבקר רק אחת לתקופה ארוכה אצל רופאי השיניים, אולם לצידם קיימים לא מעט אנשים שסובלים משיניים בעייתיות, בין אם מבחינה גנטית ובין אם מאורח החיים שאותו הם מנהלים – עישון, חוסר היגיינה, אכילה לא נכונה, הימנעות מצחצוח שיניים וטיפולים סדירים ועוד.

מפו את מפת הצרכים שלכם ותוכלו לבחור לעצמכם בהתאם לה ביטוח שיניים שיוכל להיות רלוונטי עבורכם באופן ספציפי.

האם ביטוח שיניים הוא טוב יותר מהצטרפות לכתב שירות?

התשובה לשאלה הזו היא ממש לא בהכרח. אם תבחרו בכתב שירות מקצועי ואיכותי, ייתכן שתוכלו ליהנות מטיפולי שיניים בעלות מופחתת ובאיכות שלא רק שאינה נופלת ממקומות אחרים אלא אפילו מתעלה עליה. לצורך הדוגמה, חברת MyDoctor מציעה כתב שירות ספציפי לטיפולי שיניים שונים, שמקיף מגוון רחב של טיפולים ומשלב ידיים יחד עם רופאי השיניים הטובים ביותר בישראל. צרו קשר עם חברת MyDoctor כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר לכתב שירות טיפולי שיניים, וייתכן שכלל לא תצטרכו ביטוח שיניים במקביל.

סיוום חאייק
סיוום חאייק

עובדת סוציאלית קלינית, טיפול רגשי במתבגרים ומבוגרים. הורים ומתבגרים, הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים. יסיון רב בתחום בריאות הנפש ושיקום, ליווי משפחות ויחידים. קליניקה במרכז תל אביב ובצפון הישן תל אביב, מקבלת גם בזום