אלנה צ'רבקוף פסיכולוגית

פסיכולוגית קלינית
כתובת: פתח תקווה

מספר טלפון

כתובת מייל

אלנה צ'רבקוף פסיכולוגית
צרו קשר עם אלנה צ'רבקוף פסיכולוגית

או חייגו:

אודות אלנה צ'רבקוף פסיכולוגית

טיפול אצל פסיכולוג קליני, עיקרו – שיחה. שיחה אשר בכוחה לשנות את חייך. בטיפול אנו למדים על היותך, על דפוסי התנהגותך, על הגורמים השונים המשפיעים על תפקודך השוטף. בטיפול יורדים לעומקן של חוויות, התנסויות והוויות ודרכן נגיע להבנה מעמיקה של הקשיים שהביאו לפנייתך לטיפול. התהליך משלב הסתכלות פנימית, צורך עבודה אישית שדרכה תוכל להביא לשינוי משמעותי בחייך.
יש שיטות טיפול שונות ומגוונות, חלקן ארוכות ומעמיקות יותר וחלקן נקודתיות ומהירות יותר. כפסיכולוגית קלינית מזה 40 שנים, יש ביכולתי להתאים את שיטת הטיפול הנכונה למצוקת הפציינט. במהלך השנים, בנוסף לניסיוני כפסיכולוגית קלינית בפועל, המשכתי ללמוד ולהרחיב את ידיעותיי והשכלתי. התמחיתי בטיפול בגיל הרך, טיפול בילדים ובנוער, טיפול זוגי ומשפחתי, הדרכת הורים וטיפול במבוגרים.

ניסיון מקצועי:

השכלה ולימודים:

תחומי התמחות:

אוטיזם בתפקוד גבוה - אספרגר, דיכאון, הדרכת הורים, העצמה אישית, הפרעת אישיות גבולית, התמודדות נפשית עם מחלה, זוגיות, חרדה, טיפול במצבי אבל ושכול, טיפול במצבי משבר, טיפול במתבגרים, טיפול דינמי ממוקד, טיפול נפשי, טיפול פסיכודינמי, טיפול פסיכולוגי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי - CBT, טיפול/ייעוץ אונליין, ייעוץ טיפולי, פוסט טראומה, פירוש חלומות, פסיכותרפיה

שפות:

עברית, רוסית