מיטל ריבובסקי נהון

עובדת סוציאלית (MSW)
כתובת: ירושלים

מספר טלפון

כתובת מייל

מיטל ריבובסקי נהון
צרו קשר עם מיטל ריבובסקי נהון

או חייגו:

אודות מיטל ריבובסקי נהון

עובדת סוציאלית (MSW) ופסיכותרפיסטית – בוגרת לימודי פסיכותרפיה פסיכודינמית במכון מגיד, האוניברסיטה העברית ומתמחה בלימודי cbt באוניברסיטת חיפה. 

בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנה בעבודה קלינית במחלקות ומרפאות  שונות בבית חולים הדסה בירושלים.  בשנים האחרונות עבדתי במרפאה לבריאות הנפש וביחידה האשפוזית להפרעות אכילה בבית החולים הדסה עין כרם .  כעת עובדת בסאמיט ביחידה לטיפול בטראומות מיניות.

אני מטפלת במתמודדים/ות עם הפרעות אכילה ואכילה רגשית. בבני משפחה שמתמודדים עם ההשלכות של ההפרעה על חייהם. קשיים סביב נושאי חולי ובעיות בריאותיות, טראומה בכלל ומינית בפרט, קשיים במערכות יחסים בינאישיות, משברי חיים, דכאון  וחרדות למיניהן.

בטיפול אני מציעה -לצד עיבוד רגשי של חוויות עבר והתמודדויות עם קשיים שעולים בהווה  שילוב כלים פרקטיים.
הגישה הטיפולית בה אני מטפלת מאפשרת  להעמיק ולהבין חלקים שאינם  מודעים ועולים בקשר הטיפולי. אני מאמינה באינטגרציה של גישות המותאמות לכל מטופל על פי צרכיו כשכולן תופסות את האדם כבעל כוחות להתמודדות, גם כשמצוי במצבי חיים קשים. למדתי טיפול בגישת ה dbt -הוויסות הרגשי ונעזרת בכלים מעולם הטיפול התנהגותי (cbt) אותו אני לומדת כעת.

אני מאמינה בכך שעל הקשר הטיפולי  להיות מכיל, קרוב ולא שיפוטי. כך יתאפשר מרחב שיאפשר פתיחות ובטחון.

חברה באיגודים המקצועיים: האיגוד  הישראלי לפסיכותרפיה.  עמותה למניעה, טיפול ומחקר בהפרעות אכילה.   איגוד העובדים הסוציאליים.חברה מתעניינת באיטה (איגוד ישראלי לטיפול התנהגותי)

ניסיון מקצועי:

השכלה ולימודים:

תחומי התמחות:

דיכאון, הדרכת הורים, העצמה אישית, הפרעת אישיות גבולית, התמודדות נפשית עם מחלה, זוגיות, חרדה, טיפול במצבי אבל ושכול, טיפול במצבי משבר, טיפול במתבגרים, טיפול דינמי ממוקד, טיפול נפשי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי - CBT, טיפול/ייעוץ אונליין, פוסט טראומה, פסיכותרפיה

שפות:

עברית