מכשירי שמיעה נטענים – המכשירים המומלצים ביותר

זוכרים את התקופה בה לא היה סמארטפון ולא היה ספוטיפיי? היינו מורידים שירים מתוכנות הורדה שונות ומעבירים אותם למכשיר mp3 שהיה עובד, איך לא, על סוללות. מצחיק לחשוב על זה היום. כמו שהיה אז, עם מכשירי ה-mp3, כך גם היה עם מכשירי שמיעה; אנשים שסבלו מלקויות שמיעה היו מסתובבים עם ערימות של סוללות בתיק שלהם על מנת שלא יגיעו למצב שהסוללה נגמרת באמצע שיחה או באמצע הופעה, או באמצע הרצאה. כמה מסורבל כשחושבים על זה היום, אה? למזלנו, כיום ניתן למצוא מכשירי שמיעה נטענים, שממש כמו שאנו טוענים את הטלפון שלנו בלילה, אנחנו טוענים גם את מכשיר השמיעה בלילה ולהתעורר בבוקר מבלי לדאוג לרפד את התיק בסוללות. אילו מכשירי שמיעה נטענים ישנם בשוק? לכמה זמן הסוללה שלהם מספיקה? כל התשובות לפניכם במאמר זה.

מכשירי שמיעה נטענים – חיי הסוללה

כאשר מדובר במכשירי שמיעה נטענים, אחד הדברים החשובים ביותר זה כמובן חיי הסוללה. הרי, לא היינו רוצים להגיע למצב בו הסוללה של המכשיר נגמרת באמצע היום כשלפניכם עוד יום שלם של עשייה. לרוב , הסוללה של מכשירי שמיעה נטענים מתוכננת להחזיק מעמד 24 שעות לפחות. השאלה החשובה באמת היא תוך כמה זמן הם נטענים? תארו לכם סיטואציה בה אתם קמים בבוקר ואתם מגלים כי שכחתם להטעין את מכשיר השמיעה? ברגעים האלה חשוב מאוד שמכשיר השמיעה שברשותכם יהיה מכשיר שמיעה שצריך לכל היותר עד 3 שעות טעינה על מנת להגיע לטעינה מלאה, וזאת על מנת לא פגוע בשגרת יומכם ולאפשר לכם לחזור לתפקוד מלא כמה שיותר מהר.

 

מכשירי שמיעה נטענים – תכונות חשובות

לפניכם מספר תכונות חשובות שכדאי שתשימו לב אליהן ברגע שאתם רוכשים מכשירי שמיעה נטענים:

  • Iphone, Android Direct Streaming – תכונה המאפשרת למכשיר השמיעה להזרים תוכן ממגוון מקורות כמו מן הטלפון הנייד. במחשבה ראשונית זו אולי לא נשמעת כמו תכונה חשובה במיוחד, אך חשבו על זה שאתם באמצע נהיגה ותוכלו לענות לשיחה חשובה ישירות ממכשיר השמיעה שלכם? כמו כן, נמענת גם הירידה באיכות הנגרמת בשל תיווך נוסף של עיבוד.

מכשירי שמיעה נטענים מומלצים

  • miniRite T R של חברת BERNAFON השוויצרית – כולם מכירים את הביטוי "מדייק כמו שעון שוויצרי", ולא בכדי; המוצרים השוויצרים ידועים בדייקנות הרבה בה הם מיוצרים ובאיכות הבלתי מתפשרת. ה-miniRite T R הוא מכשיר שמיעה מתוך סדרת VIRON היוקרתית של החברה, והוא ניחן בחיי סוללה ארוכים במיוחד לצד חידושים רבים ומבוקשים כמו הזרמת תוכן ומדיה ישירות לאוזן שלכם על ידי בלוטות'. ה-miniRite T R הוא מכשיר שמיעה נטען, זעיר וחכם העושה שימוש בסוללה זעירה מסוג Lithium-ion שניחנה בביצועים מרשימים ובכך חוסכת לכם זמן וכן חוסכת המון פסולת מן הסביבה.

 

 

סיוום חאייק
סיוום חאייק

עובדת סוציאלית קלינית, טיפול רגשי במתבגרים ומבוגרים. הורים ומתבגרים, הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים. יסיון רב בתחום בריאות הנפש ושיקום, ליווי משפחות ויחידים. קליניקה במרכז תל אביב ובצפון הישן תל אביב, מקבלת גם בזום