הכירו כירורג פלסטי מומחה – ד"ר בני מייליק

אם אתם מתעניינים בתחום הפלסטיקה וחושבים לעבור הליך או ניתוח כמו שאיבת שומן, מילוי קמטים וכיוצא באלו, כדאי שתחילה תכירו את מי שהולך לשנות את חייכם -המומחה הפלסטי. לשם כך חקרנו קצת על כירורג פלסטי מומחה – ד"ר בני מייליק, שעומד בראש השירות הפלסטי לעיצוב הגוף אחרי ירידת משקל בבית החולים איכילוב בתל אביב.

 

מה עושה כירורג פלסטי?

תחום זה בכירורגיה הוא תחום ששם דגש על הנראות של הגוף והיכולת לעצב אותו כמבוקשנו. התחום חולש על פני כל אזור ואזור בגוף שלנו וכיום ניתן לערוך שינויים קלים ובטוחים עבור כל פגם שאנו חשים לא בנוח אתו. ניתוח אף למשל הוא אחד מההליכים המוכרים ביותר ונועד לעצב את האף בצורה שונה ואסתטית יותר מזו שנולדנו איתה. דוגמה נוספת היא הגדלת חזה, תיקון שפה שסועה, שאיבת שומן וכיוצא באלו.

כירורג פלסטי הוא הרופא שאחראי לביצוע הליכים מסוג זה, הכנה אליהם ומתן ביקורת לאחריהם. ביכולתו לשנות חיים של אלפי אנשים בעזרת הליכים אסתטיים פשוטים כמורכבים, ולהשיב ביטחון, חיוניות ושמחה למטופלים שלו.

 

מה חשוב לדעת כשמחפשים כירורג פלסטי?

כשמחפשים כירורג פלסטי, יש מספר פרמטרים שכדאי לבדוק:

  1. שפה

התקשורת בין המטופלים לרופא המנתח היא חשובה מכל. על הרופא להבין בדיוק את מצבו הרפואי וציפיותיו של המטופל מההליך, וזה מחויב להקשיב באדיקות להוראות הרופא לפני ואחרי הניתוח, כדי  לאפשר תהליכי הכנה והחלמה מוקפדים ובטיחותיים. לכן, ככל שיהיה זה כירורג פלסטי מצטיין, אם אינכם דוברים את שפתו, מומלץ שלא להתחיל עימו בתהליך.

  1. ותק וניסיון

אם אתם יודעים בדיוק מה ההליך שאתם מעוניינים לעבור, תפיקו תועלת רבה מחיפוש אחר כירורג פלסטי שביצע את ההליך מספר בלתי מבוטל של פעמים ובתוצאות משביעות רצון. כך תוכלו להיות בטוחים שלא תהיו נתונים לידיים לא מקצועיות שיעשו טעויות קריטיות וישאירו חותם בהמשך.

  1. חוות דעת

ביקורות, המלצות וחוות דעת מחברים, משפחה ומאתרים אמינים ברשת, יוכלו לסייע לכם לגבש דעה נחרצת על טיבו של הרופא. מומלץ לאמת זאת בפגישת ייעוץ או היכרות שבה תוכלו להבין את הדינמיקה ביניכם.

להשתנות בידיים טובות: כירורג פלסטי מומחה – ד"ר בני מייליק

ד”ר בני מייליק הוא מנתח פלסטי בכיר וחבר בהסתדרות הרפואית בישראל ובאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. את לימודיו שילב בין מסלולים שונים במיטב האוניברסיטאות בארץ כמו גם התמחות בבית חולים בקנדה.

דוקטור בני מייליק מאמין שאמון ותקשורת נכונה בין הרופא למטופל היא המפתח לקבלת תוצאה מספקת, כך שלאורך כל הדרך, החל מפגישת הייעוץ והלאה – עליהם להיות שותפים, למסור מידע ולעשות את המיטב להצלחת ההליך.

אם אתם מחפשים איש מקצוע מסור ומקצועי בעל ניסיון עשיר וגישה חסרת פשרות, כירורג פלסטי מומחה – ד"ר בני מייליק ישמח לעמוד לשירותכם.

סיוום חאייק
סיוום חאייק

עובדת סוציאלית קלינית, טיפול רגשי במתבגרים ומבוגרים. הורים ומתבגרים, הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים. יסיון רב בתחום בריאות הנפש ושיקום, ליווי משפחות ויחידים. קליניקה במרכז תל אביב ובצפון הישן תל אביב, מקבלת גם בזום